В портфоліо PROFIT system понад 200 успішно реалізованих консалтингових проектів для франчайзингових систем в таких галузях, як: громадське харчування, мода, банківська та нафтова галузі та інших.

Бізнес-модель

Розпочинаючи опрацювання франчайзингової системи, консультанти PROFIT system проводять аудит, який дозволяє окреслити бізнес-модель майбутньої співпраці з франчайзі. Діяльність в рамках франчайзингової системи повинна бути прибутковою як для франчайзера так і для франчайзі. Пропозиція франшизи адаптовується під відповідний формат точок, як з точки зору місцезнаходження, так і досягнення економічних результатів.
Важливо, щоб на фоні конкуренції франчайзингова пропозиція (франшиза) мала виразні відмінності та переваги, які будуть використовуватися в маркетинговій кампанії по залученню франчайзі.

Бізнес-модель містить наступні елементи:

  • аналіз конкурентних франчайзингових пропозицій;
  • визначення операційних цілей: обсягів продажу, асортименту, торговельних умов, місцезнаходження, територіального охоплення та ін.;
  • визначення мінімальних стандартів якості діяльності в рамках франчайзингової системи;
  • опрацювання фінансової моделі співпраці з точки зору як франчайзі, так і франчайзера;
  • визначення величини франчайзингових оплат, націнок, комісій;
  • окреслення умов приєднання до франчайзингової мережі;
  • визначення потенційних складностей, що можуть з'являтися, та методів їх вирішення.

Підготовка франчайзингового пакету

Бізнес-модель є основою, на базі якої пізніше опрацьовується франчайзинговий пакет, що включає в себе:


В основі успішного розвитку франчайзингової мережі лежать взаємовигідні умови, що закладені в моделі співпраці - бізнес-моделі