Цілеспрямована діяльність зв"язків з громадськістю в загальнотематичних та галузевих медіа дієво промує бізнес-систему, та сприяє збільшенню кількості кандидатів на франчайзі

Діяльність PR

Діяльність зв'язків з громадськістю, що проводиться PROFIT system, полягає у плановому розповсюдженні інформації про клієнта, дякуючи чому франчайзингова система здобуває симпатію та довіру осіб та організацій, що важливі для бізнесу. Найважливішою ціллю стратегії PR є цільове поширення інформації про переваги франчайзингової концепції, що має прямий вплив на інтерес з боку підприємців, а відповідно і на розвиток мережі в цілому. Діяльність public relations надає клієнту можливість з’явитися у важливих джерелах інформації.

Необхідною умовою для забезпечення ефективної діяльності PR є знайомство із даною галуззю франчайзингу та ефективна співпраця з загальноекономічними та галузевими медіа.

PR діяльність може обіймати:

  • PR бізнес-концепції (франшизи, бізнес-пропозиції);
  • PR загальноекономічний (стратегії розвитку, подій у компанії);
  • PR менеджменту;
  • PR продукту.

PROFITsystem спеціалізується в діяльності PR,
метою якої є поширення інформації на тему бізнес-концепції системи